flyer films mei (1)  In mei tonen we twee films rond het thema “Fracking”. Fracking is een techniek voor gasontwinning waarbij chemicalieën in grondslagen gespoten worden om aardgas vrij te maken. De techniek is zeer omstreden en zorgt voor milieuvervuiling en gezondheidsproblemen.

Beide avonden gaan door op de vaste locatie de Monck, Désiré Van Monckhovenstraat 48 te Gent. De deuren gaan open om 19u30, de films beginnen om 20u!

Op 12 mei tonen we de documentaire “Gasland”.

Op 26 mei vertonen we de speelfilm “Promising Land”.

Een Reactie op “

  1. Hmm, sorry, maar oproepen om niet te stemmen, daar ben ik niet echt mee akkoord. De politiek is nu eenmaal de manier waarop onze samenleving zich organiseert. En oproepen om niet te stemmen vind ik een beetje nutteloos want er zijn volgens mij wel degelijk partijen die kunnen zorgen dat we in een betere wereld terechtkom en sommige dingen kunnen verbeteren die anarchisten ook wel kunnen appreciëren. Maar goed ik snap wel dat jullie zijn voor een vrije samenleving het liefst zonder overheid.. maar goed dat gaat er volgens mij de eerstkomende jaren of zelfs decennia niet echt van komen.. maar soit..

Geef een reactie

